درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 01:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10059صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 فروردین 1393 - 09:44
تقدیر از پدران علوم ارتباطات و زراعت در حضور مدیران روابط عمومی سازمان های دولتی کشور
به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی از پدران علوم ارتباطات و زراعت در حضور جمعی از مدیران روابط عمومی سازمان های دولتی کشور تقدیر به عمل آمد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، نخستین نشست اعضای شورای سیاست گذاری دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در سال ۹۳ عصر روز گذشته در سالن کنفرانس نعمتی جم وزارت جهادکشاورزی با تقدیر از دو پدر عرصه زراعت و ارتباطات در حضور جمعی از مدیران روابط عمومی سازمان های مختلف برگزار شد.

در ابتدای این آیین مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی به رسم میزبانی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در بخش کشاورزی افزود: روابط عمومی عامل جلب نظر و مشارکت عمومی برای مسائل و موضوع های مختلف است و هر جامعه ای در کنار سایر اقدامات با برخورداری از روابط عمومی کارآمد عاری از مشکلات اساسی خواهد بود.

شاهرخ رمضان نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر در جامعه نگاه درستی به کشاورزی وجود ندارد و از دغدغه های مردم به حساب نمی آید، افزود: با فرهنگ سازی های که بر عهده روابط عمومی هاست، کشاورزی باید در نیم صفحه نخست روزنامه های سراسر کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی همانند سایر کالاها می تواند برای کشور امنیت فراهم کند،خاطر نشان کرد: در نگاه به بخش کشاورزی و حفظ خاک و آب، پیشه کشاورزی و … باید تغییراتی صورت گیرد.

مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی جهادکشاورزی ادامه داد: این موضوع که چرا سرمایه گذاری ها در بخش کشاورزی انجام نمی شود و مردم تمایلی برای آوردن سرمایه خود به این بخش ندارند، موضوعی است که روابط عمومی پویا و کارآمد باید در این باره ایفای نقش کند.

وی تصریح کرد: سازمان های بین المللی نتوانسته اند موضوع مهم و تراژدی سلامت و امنیت غذایی را که منجر به وجود یک میلیارد نفر گرسنه در جهان شده حل کنند.

لزوم تغییر شغل در روستا از نگاه “دهاتی” به “کار آفرین

در ادامه این آیین، هوشمند سفیدی، دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ضمن اعلام میزبانی ایران در دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، از دو پدر علم ارتباطات و زراعت، به ترتیب پروفسور باقر ساروخانی و دکتر سید محمد حسین شریعتمدار با اهدای یادبود تقدیر به عمل آورد.

در این نشست، پدر علم ارتباطات با اشاره به جایگاه روایط عمومی در توسعه بخش کشاورزی گفت: روابط عمومی نقش ویژه ای در ایجاد فرهنگ کشاورزی دارد، به طوری که بسیاری از محصولات تولیدی کشاورزی و باغی حاصل تلاش روابط عمومی است.

باقر ساروخانی افزود: تکه تکه شدن زمین های کشاورزی و سایر مشکلات این بخش از توانمندی هایی بوده که به دست توانمند روابط عمومی قابل حل است.

وی خاطر نشان کرد: شغل در روستا به جای نگاه “دهاتی” باید تبدیل به کار آفرین و فردی که رسالت مهمی در تامین امنیت غذایی دارد، تبدیل شود.

در پایان این آیین نیز، سیدمحمد حسین شریعتمدار ضمن قدردانی از روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت: ایجاد همدلی و فرهنگ سازی در بخش کشاورزی از مهم ترین ویژگی هایی است که روابط عمومی در راستای اعتلای بخش کشاورزی بر عهده دارد.

مشاور عالی وزیر جهادکشاورزی همچنین از زمان ورود خود به بدنه وزرات جهادکشاورزی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آگاهی از توانمدی های روابط عمومی در پیشبرد اهداف وزارت جهادکشاورزی سخن گفت.

 منبع: ایانا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ابراهیم عبدالله زاده
| 1393/1/30 - 07:16 |     0     0     |
دکتر باقر ساروخانی، پدر علم ارتباطات است؟!
آقای هوشمند سفیدی ایشان را به این عنوان مفتخر کرده اند؟!


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد